Nou Club de Lectura “La lectura Mola”

Neix  el Club de Lectura de la Biblioteca “La lectura Mola” per poder gaudir de la literatura conjuntament. Obert a tothom, comença l’11 de novembre amb la presentació del llibre La carretera de Cormac McCarthy (18 h.). EL 3 de febrer farem una taula rodona (18 h.) per acabar el cicle  el 10 de febrer (18 h.), amb la projecció de la pel·lícula the road de Viggo Mortensen i Robert Duvall. Us esperem a la Biblioteca !

4 comentaris:

Institut La Ferreria ha dit...

¡¡ FELICITATS EQUIP DE BIBLIOTECA ¡¡
Una idea fantàstica, un diptic fantàstic i un blog genial¡¡
Em passaré dilluns per triar llibre.
Bon cap de setmana
Sue

Biblioteca La Ferreria ha dit...

Benvinguda a La lectura Mola!!

Anònim ha dit...

"¿Alguien sabe el grado de fidelidad que tiene la película respecto a la novela? ¿Cuál es la mejor versión cinematográfica de una novela?"

Biblioteca La Ferreria ha dit...

Pues la primera pregunta no te la puedo contestar ya que yo aún no he visto la película, me esperaré al día de su proyección en el instituto. En cuanto a la segunda pues es difícil contestarte, hay muchas buenas películas, depende de las preferencias cinematográficas de cada uno. Aunque a mi personalmente siempre me ha encantado El nombre de la rosa de Jean-Jacques Annaud basado en la novela del mismo nombre de Humberto Eco. Me gusta trasladarme a épocas medievales o antiguas. Te recomiendo que la veas. Otras serían“El silencio de los corderos” de Jonathan Demme basado en “El silencio de los inocentes” de Thomas Harris; “La guerra de los mundos” de Byron Haskin basado en “La guerra de los mundos” de H.G. Wells;“La milla verde” de Frank Darabont basado en “El pasillo de la muerte” de Stephen King...

Alejandro